tisdag 3 april 2012

Självkänsla - Mia Törnblom



Dessa två böcker är två böcker som har gjort väldigt stor påverkar i mitt liv! Jag sprang på hennes första bok, när jag hade sjunkit som lägst i min självkänsla efter massa trasiga förhållande bakom mig där killarna hade verkligen förklarat för mig vad mitt eget värde var värt = noll. Tack vore hennes böcker kunde jag ta tag i mig själv och sen dess har bara en massa fantastiska saker hänt. Utan hennes inspiration hade jag nog inte varit så lycklig som jag är idag!

Hon skriver otroligt inspirerande och självklara saker som du egentligen redan vet, men du bara har ignorerat det! De jag gillar bäst med hennes böcker är må bra bok! De är det som har gjort störst påverkar för mig och det är något jag kommer ha med mig i bloggen också.

Jag har även besökt hennes föreläsning och jag måste säga till att hon är person som man antingen älskar eller hatar. Jag tycker om henne, skulle kunna lyssna mer och mer och mer när hon pratar om de här ämnet. Andra tillfällen kan jag ha en annan åsikt om. Böcker är otroligt bra och jag rekommenderar verkligen att läsa dem, för de ger många AHA upplevelser!

O som du ser på bilden, mina böcker har jag läst många gånger. De är några böcker som jag faktiskt tar fram lite då och då för att fräscha upp "minnet" :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar