torsdag 26 april 2012

6 tuffa frågor- vågar du besvara dem?

Vilka egenskaper värdesätter du mest hos dig själv?

Nyfiken, driftig, organiserad och strukturerad.

Vad tycker du om i din egen personlighet?

Att jag vågar stå för vem jag är. Att jag vill väl alla, min snällhet och hjälpsamhet.
Att jag respekterar mig själv och andras åsikter och val i livet.

Vilka färdigheter eller kunskaper är du stolt över att ha utvecklat eller begåvats med?

Mest av allt är jag stolt över att jag har kunskaper lite i varje område. Jag är även stolt över mina kunskaper att gräva fram saker, mina kunskaper inom datorer. Mina färdigheter med att strukturera och organisera.

Vilka sorts saker klarar du bättre av göra än andra människor?

Stå för vem jag är. Och organisera och strukturera i kaos/kris.

Vad är det svåraste som du har lyckats med i ditt liv?

Efter att ha kört mig helt i botten, var det svåraste resan att ta mig upp därifrån. Att våga tro på mig själv igen, att lämna bakom mig alla trassliga förhållanden, att lyckats jobba mig fram från skulder utan anmärkningar, att ta hand om min kropp. Att bygga upp ett lyckligt tillvaro efter att både varit både fysiskt och psykiskt så långt nere i botten.

Vad är du mest stolt över i ditt liv?

De finns flera saker, men mitt liv just här och nu. Att ha så underbar man och den bästa av dem bästa sonen som gör mig otroligt stolt över vad jag har lyckats åstadkomma. Men jag är så otroligt stolt över mig själv den resa jag har gjort de senaste 15 åren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar