söndag 12 augusti 2012

MT GRUPPEN och The Secret

Jag är så exalterad, min dröm blev sann! I början av sommaren var jag och min chef iväg till Sthlm för att lyssna vad MT Gruppen är för något. MT är förkortning till Mia Törnblom och hon har ett företag som ger kursen inom personlig utveckling. När jag fick höra vad kursen gick ut på, visste jag direkt att de här är något jag vill göra för mig själv!

Jag visste inte hur de skulle ordna sig, då kursen är ganska dyr för en privatpersonens plånbok att hosta upp på en gång (35 000kr exkl moms), men jag är helt säker att de är värt varje krona.

Tanken var först att min chef skulle kosta på utbildningen, men då vi hamnade i lågsäsong på företaget 2 månader tidigare än vanligt, hade jag på känn att de här är inget som han kommer satsa på än iaf. Så jag började undersöka mina möjligheter och kom på att de finns en ställe där jag kan ansöka om bidrag.

Sagt och gjort, ringde jag upp bolaget och fick till svar:

- Ja du, jag vet inte. Ingen har någonsin frågat om pengar för personlig utveckling, men skicka in ansökan så tittar vi på det.

När jag skickade in så önskade jag mig, föreställde mig hur de skulle kännas att gå på kursen och litade på att de här skulle universum fixa för mig.

Nu 1 månad senare ringer bolaget och säger att de har beviljat min ansökan och jag är så lycklig! Universum vet vad vi behöver och vi får det vi ansöker om.

Så vet ni vad, den 21 augusti börjar jag att satsa på mig själv. Jag ska stärka mig själv och må toppen och erövra världen! :)

2 kommentarer:

  1. Härligt, bra jobbat!!! Det låter som en jätte rolig kurs :)

    Fru p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) De hoppas jag verkligen att den är, men de är jag nästan säker på att så är fallet :)

      Radera