tisdag 15 maj 2012

Tvärtom


De senaste boken jag har fått i mina händer, heter Tvärtom. De här är en bok som jag har fått av min bror. Har börjat läsa den och har redan blivit så glad över denna bok! Den har fått oss att tänka efter och må så mycket mycket bättre! Den har en inriktning mot företag, men allt går att tillämpa även i sitt liv om man bara använder kunskapen rätt!
De finns i boken en del tvärtomövningar som jag så klart kommer att göra! Här har ni lite fakta om boken direkt från hans egen blogg:

Tvärtom – hur du vinner framgång, blir lycklig och rik genom att göra precis tvärtom

Syftet med Tvärtom är att förklara och ge konkreta tips hur du:

- Får en idé som förändrar förutsättningarna totalt i din bransch

- Hur du på snabbast möjliga sätt blir befordrad till högre chef

- Lär dig konsten att lösa ett panikmoln

- Hur du ökar försäljningen blixtsnabbt

Och massor av annat. Till exempel ett antal konkreta punkter vad du kan göra och inspirerande berättelser hur andra har gjort.

Har du läst mina tidigare böcker kommer du att känna igen dig. Lättläst, tydligt och med inspirerande exempel.

Gör du det som står i boken kommer du inom en snar framtid vinna framgång, bli lycklig och rik.

Tvärtom ges ut både som fin inbunden bok och som ljudbok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar