tisdag 15 maj 2012

Saker jag har lyckats med i mitt liv

Skriv upp saker som du lyckats med i ditt liv, saker som påverkat och utvecklat dig

De finns så otroligt många saker i mitt liv som har påverkat och utvecklat mig, så jag kommer bara ange en bråkdel av allt detta i det här inlägget.

Jag lyckades klara av skolan med goda betyg trots utfrysning och mobbning.

Jag har lyckats ta mig ur från dåliga förhållande, både skuldfri och bygga upp mitt goda självförtroende.

Jag har lyckats göra mig fri från andras påverkan i mitt liv.

Jag har lyckats bli skuldfri och få massa fantastiska livserfarenheter.

Jag har lyckats skaffa barn, gifta mig lycklig och leva ett liv som jag fullständigt älskar!

Jag har lyckats renovera en lägenhet, flytta ett antal gånger och idag bo i radhus där vi gjorde själva en helt fantastisk arbete med framsidan.

Jag har lyckats resa själv utomlands, gå ner i vikt, ta hand om mig själv.

Jag har lyckts klättra upp från alla grop jag har ramlat i med ny kunskap och ett leende på läpparna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar