lördag 19 maj 2012

The secret - en händelse ur mitt liv

Jag och min chef har haft otroligt stora problem med våra HTC telefoner och jag fick i uppdrag att ringa Tele2 för att fråga hur de kommer sig att just våra telefon är sådana problem med? Efter massa om och men kom vi fram till att både min chef och jag hade väldigt gamla sim kort så att de kunde vara orsaken. Då chefen har en företagstelefon så kunde de bara hjälpa min chef i just denna telefonsamtal. Hänvisade mig att ringa till privat för att fixa till mitt telefonnummer. Under samtalet nämnde jag aldrig varken min kundnummer, efternamn eller telefonnummer. När jag kom hem berättade jag för min man vad som hade hänt och sa: Jag är helt övertygad om att secret fixar de här åt mig. Sen glömde jag bort det här och varje gång min telefon strulade var jag bara tacksam att jag hade en telefon överhuvudtaget. Här om dagen fick jag plötsligt en påminnelse om hur secret fungerar, nämligen det pep i min telefon och de var ett sms från tele2:

"Hej, du behöver byta ut ditt SIM-kort, det nya SIM-kortet kommer med posten inom kort. Mvh. Tele2"


De jag gjorde var att jag önskade, jag föreställde hur de skulle vara när jag hade det och var tacksam för jag får in det i mitt liv!


TACK!

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du hittade till oss och vi hittade till dig :)

    Ja visst är det underbart när attraktionslagen löser det åt oss ;)

    Så här under sommaren blir det lite mindre bloggskrivande även för oss, det finns så mycket annat att göra. Men till hösten blir det oftast annat. Det blir säkert så för dig med, när det regnar och vinden viner så sätter man sig framför datorn med en varm kopp te och skriver ;) Så är i varje fall jag :)

    Ha en fin kväll

    Fru P

    SvaraRadera